Auginkime draugiškus išradėjus !

Naujienos

Kaip mums padeda mokymasis per žaidimą #GiveCOVIDtheBoot

2020. 08. 31

2020 metų kovo mėnesis amžinai bus žinomas kaip mėnesis žmonijos istorijoje, kai beveik visos pasaulio mokyklos užvėrė savo duris mokiniams ir darbuotojams. UNESCO duomenimis, kovo 1 dieną mokyklos buvo uždarytos šešiose šalyse, o kovo 31 dieną skaičius buvo padidėjęs iki 185 šalių. Šis, vis dar besitęsiantis laikotarpis, yra laikomas beprecedenčiu.


Nors mokyklos yra fiziškai uždarytos, daugumoje valstybių mokymasis tęsiasi vykdant nuotolinį mokymą. Didžiausia nuotolinio mokymo dalis yra dedikuota turinio išdėstymui vaikams, kol jie yra namuose. Vis dėlto, geriausios mokyklos pasaulyje yra kur kas daugiau nei faktų pateikimo mechanizmas. Didžiausią dalį dėmesio jos skiria vaikų ir jaunimo gerovei bei įvairių gyvenimiškų įgūdžių lavinimui, kuris yra visiškai integruotas į mokymo programas.


Mokyklos, darbovietės ir įvairios bendruomenės paprastai yra socialiai aktyvios vietos, tačiau Covid-19 pandemija privertė į viską pažvelgti kitaip. Terminas "socialinė atskirtis" iš tikrųjų yra neteisingas, kadangi jis nusako tik geografinį atsiribojimą. Pandemijos metu buvimas socialiu yra kaip niekada svarbus, nes socializavimasis ir žaidimas kartu yra tai, kas mus daro žmonėmis. Tai yra tai, kas mus skiria nuo kitų gyvybės formų ir tai, kas mums padės išgyventi šią krizę.

Vaikams ir suaugusiems taip pat trūksta buvimo kartu su savo draugais. Jie ilgisi socialinės sąveikos keliamo pasitenkinimo jausmo ir malonumo, kuris yra patiriamas dirbant kartu su komanda mokykloje, darbe ar sporto klube. Jie ilgisi priklausymo bendruomenei jausmo.

Prieš dvi savaites Lorna Kerr ir aš "Education Scotland" (Škotijos Nacionalinė Švietimo Agentūra) sugalvojome idėją mokykloms, bendruomenėms, klubams, draugų grupėms, nepažįstamiems žmonėms ir visiems, kas tuo susidomės.

Tai yra mokymosi per žaidimą užsiėmimas, kuris atspindi LEGO prekės ženklo vertybes - kūrybiškumą, fantaziją, linksmybes, mokymąsi ir kokybę. Užsiėmimas vadinasi #GiveCOVIDtheBoot.
Tai pati paprasčiausia idėja, kurios įtemptais laikais dažnai yra sunkiausiai sugalvojamos.


Štai ką jums reikia daryti:

  • Surinkite savo draugus virtualioje erdvėje. Jūsų klasės draugai, jaunimo klubo nariai, bendradarbiai, universiteto kopinėjimo būrelio nariai, jūsų gyvenime svarbūs žmonės - visi kviečiami prisijungti. [socialiniai ir emociniai įgūdžiai]
  • Bendradarbiaudami sukurkite trumpą vaizdo įrašą, kuriame vienas žmogus kitam meta slidinėjimo batą, sportbatį, basutę, šlepetę arba bet kokią avalynę, kokią tik turite su savimi [fiziniai ir kūrybingumo įgūdžiai].
  • Vieni iš geriausių sukurtų vaizdo įrašų pasižymi skleidžiama žinute likti namuose pandemijos metu [pažinimo įgūdžiai].
  • Galiausiai, pasidalinkite sukurtu vaizdo įrašu socialiniuose tinkluose (Twitter, Facebook, Instagram, Youtube arba visuose!). Nepamirškite uždėti grotažymės #GiveCOVIDtheBoot, kad galėtumėme rasti vaizdo įrašą ir kiti žmonės galėtų jį pratęsti [emociniai ir socialiniai įgūdžiai].
  • Parodykite meilę. Peržiūrėkite kitų žmonių sukurtus vaizdo įrašus, pamėkite ir pasidalinkite jais [emociniai ir socialiniai įgūdžiai].

Per mažiau nei dešimt dienų, mes gavome vaizdo įrašus iš daugiau nei 80 įvairių grupių, o sukurti vaizdo įrašai surinko daugiau nei 750,000 peržiūrų. Šią kampaniją palaiko Scottish Mountain Rescue, Education Scotland, Duke of Edinburgh Award, Project Zero, Scratch komanda ir dar daug kitų organizacijų. Kampaniją palaiko ir žymūs keliautojai, tokie kaip Ed Stafford (pirmasis žmogus, pėsčiomis kirtęs visą Amazoniją) ir Molly Hughes
(jauniausia moteris, įkopusi į Everestą).


Ši kampanija yra pasisekusi, kadangi yra sukurta pagal penkias pagrindines mokymosi per žaidimą charakteristikas.

  • Kampanija yra prasminga, nes yra susijusi su dabartine situacija ir leidžia neįprastais būdais susisiekti su žmonėmis, kurie jums rūpi.
  • Kampanija yra aktyviai įtraukianti, kadangi yra kultūriškai aktuali ir prieinama visiems. Užduoties reikalavimai yra nesunkūs, todėl kurti gali bet koks asmuo. Tuo pačiu, kūrybiškumas neturi lubų ir labiau pažengę žmonės atlikdami užduotį gali atskleisti turimus talentus.
  • Kampanija yra socialiai interaktyvi, nes leidžia burti virtualias komandas ir padeda žmonėms pasijusti lyg jie priklausytų bendruomenei. Atgaivindami santykius su žmonėmis, kuriuos mato kiekvieną dieną arba kuriuos mato labai retai, dalyviai ne tik prisimena senus laikus, bet ir kuria naujus prisiminimus.
  • Užduotyje vyrauja pasikartojimo bruožas - tiek pačioje vaizdo įrašo idėjoje, tiek kiekvienoje įrašo scenoje. Pasikartojimas skatina žmones išbandyti naujus dalykus, galimybes, patikrinti hipotezes ir atrasti kaip galima klipą patobulinti.
  • Stebint sukurtus vaizdo įrašus yra džiugu matyti teigiamas kampanijos sukeltas emocijas žmonių šypsenose, skaityti pozityvius atsiliepimus iš tūkstančių asmenų, peržiūrėjusių klipus. Pozityvumas pastebimas net nepavykusiuose kadruose!

COVID-19 pandemijos metu kaip niekad svarbu būti kūrybingu, pozityviu ir rasti laiko būti žaismingu. Tai padeda atsipalaiduoti, nurimti ir į komplikuotą realybę pažiūrėti kitu kampu.


Ollie Bray yra buvęs Kingussie vidurinės mokyklos Škotijoje mokytojas, o dabar LEGO Foundation pasaulinių programų komandos direktorius, vadovaujantis Tech&Play programai, mokyklų tobulinimui ir LEGO atsakui į nuotolinį mokymąsi, sukeltą Covid-19 pandemijos.


Jums taip pat gali patikti
Mūsų mylimiausi vaizdo įrašai, kurie ne tik įkvėps, bet ir privers nusišypsoti:

  • Tweed Valley Mountain Rescue Team - puiki skleidžiama žinutė! Mums labai patiko stebėti prie projekto prisidėjusias šeimas, o dronas, sraigtasparnis, šuo su veido kauke ir nardymas vaikiškame baseine negalėjo nesužavėti!
  • London Search and Rescue - labai aiški žinutė ir keli netikėti siurprizai. Super treneris ir šunys, atlikę antraplanius vaidmenis, buvo tiesiog fantastiški.
  • East Lothian Council Outdoor Education Service - net nežinome nuo ko pradėti. Mums patiko viskas! Jei šiandien turite dvi laisvas minutes, tai jau turėtų būti aišku kaip jas praleisti. Nuostabus vaizdo įrašas, aiški žinutė, puikūs perėjimai, garso efektai ir apgalvotos scenos. Įrašo pabaiga buvo tikrai įkvėpianti!
  • Hannah & George McEwan and Friends - mums labai patiko, kad prie šio projekto prisidėjo maži vaikai. Ačiū, kad buvote kartu (bet atskirai) ir privertėte mus nusišypsoti! Puikios šeimos ir draugų pastangos. Labai juokingos nepavykę scenos.

 

 

Partneriai